Firma PHU MASTERFIRE ALBERT KRUPA w celu świadczenia usług najwyższej jakości służy Państwu pomocą w zakresie reklamacji i zwrotu towarów. Wszelkie wady towaru należy zgłaszać bezpośrednio do siedziby głównej firmy pod adresem 

PHU MASTERFIRE ALBERT KRUPA
OWIECZKI 6
98-273 KLONOWA
NIP 827-231-96-13
TEL. 691 621 581

Godziny otwarcia:
PN-PT 08:00 – 18:00
SB-ND: NIECZYNNE

W celu dalszego poinstruowania procesu reklamacji oraz zwrotu towaru. Firma  PHU MASTERFIRE ALBERT KRUPA będąc dystrybutorem i pośrednikiem na linii klient – producent, wszelkie reklamacje kieruje bezpośrednio do producenta towaru. Termin realizacji reklamacji jest uzależniony od indywidualnego przypadku i wady towaru.

Jeśli towar otrzymany drogą pocztową lub kurierem nosi znamiona uszkodzenia opakowania, należy spisać w obecności kuriera protokół reklamacyjny i poinformować o zaistniałej sytuacji firmę PHU MASTERFIRE ALBERT KRUPA. Kurier ma obowiązek w Państwa obecności otworzyć opakowanie w celu zweryfikowania uszkodzeń i zawartości. 

Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni (zakupiony przez sklep internetowy).

UWAGA!!!
NIE ma możliwości skorzystania z prawa odstąpienia od umowy w przypadku:
– świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;
– świadczenia, których przedmiotem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
– świadczeń, których przedmiotem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
– świadczeń, których przedmiotem są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
– świadczeń, które są wyraźnie dostosowane do indywidualnych potrzeb konsumenta.